Sony KDL19S5700 Fuld anmeldelse

Sony KDL19S5700 blev designet til at gøre HD-klar tv mere mobil med et let og bærbart design. Tv’et har en indbygget digital tv-tuner, et håndtag og et let design, der gør det nemt at flytte tv’et fra rum til rum i huset. Den har også en USB-port og en USB-musikafspiller, der giver brugerne mulighed for at se fotos og lytte til musikfiler i ethvert rum i huset. Dette tv er perfekt til dem, der ønsker at kunne tage deres tv rundt i huset, uanset hvilket rum de er i.

Sony KDL19S5700 gør fjernsyn i alle rum til fortiden. Husejere behøver ikke længere bekymre sig om at afbryde designestetikken i stuen, spisestuen eller køkkenet for at passe ind i et stort, voluminøst tv. Dette tv har et slankt og tyndt design, der let passer ind i ethvert rum. Vigtigst er det, at tv’et er specielt designet til let at flytte fra rum til rum. Derudover gør det slanke design, at tv’et kan opbevares i et hjørne, når det ikke er i brug.

TV er ikke længere omdrejningspunktet for hjemmedesign med denne nye bærbare mulighed. Tag det Sony TV mellem værelserne efter behov, og bliv involveret. Sæt fjernsynet i køkkenet, og hold dig opdateret med dagens nyheder, mens du forbereder middagen. Måske vil børnene se en film, mens de voksne holder et middagsfest. Med dette tv kan forældre let oprette en biograf ovenpå og holde børnene travlt.

Gæsterne kan også bruge dette tv som et ekstra tv til hovedskærmen. Hver familie er bekendt med de skænderier, der kan opstå over, hvad der er på tv. Brug af denne Sony-model som et andet tv i et hus kan gøre disse skænderier og argumenter til fortiden. Det kan let flyttes til et soveværelse eller stue, når hovedskærmen er optaget.

Sony har yderligere forbedret konceptet med bærbart tv ved at gøre Sony KDL19S5700 til en multimediestation. Kunder kan nemt synkronisere dette tv med foto- og musikfiler ved hjælp af USB-teknologi. Tilslut et digitalt kamera direkte til tv’et for at se personlige fotos i high definition-kvalitet gennem USB-porte.

Familier kan oprette unikke fotoskærme ved hjælp af denne USB-teknologi. Til familiebegivenheder, fødselsdage og ferier kan familier nemt sammensætte en række fotos, der skal vises på tv. Fra nu af er fjernsyn ikke længere et øjesår, der skal skjules i et skab, men et midtpunkt på billedet, der bringer liv til enhver forenet familie.

Denne Sony KDL19S5700 har også en indbygget musikafspiller, der kan afspille en række musikfiler. Gør tv’et til en digital jukebox ved at downloade musikfiler via USB-teknologi. Brug fjernsynet til at supplere middag med romantisk musik eller opret et dansefest i din stue. Husk dog, at dette ikke er et stereoanlæg, og lydsystemet afspejler tv’ets størrelse. Med begrænset plads kunne lydsystemet være bedre, men det kan sammenlignes med andre tv’er i sin klasse.

Denne model tager nu fjernsynet til det næste niveau. Kunder kan nemt transportere Sony KDL19S5700 fra rum til rum og nyde højkvalitetsbillede i ethvert rum. Det slanke og tynde design gør dette tv nemt at integrere i indretningen i ethvert rum, eller det kan let gemmes væk i et hjørne, når det ikke er i brug. Dette tv kan også fungere som en digital fotoramme eller jukebox, der bringer ethvert hjemmefest til liv med en unik fotodisplay eller festmusikafspilningsliste.