Musical Review of Desire af Andrew Keese and Associates

“Andrew Keese & The Associates” er et uafhængigt firemandsband fra Melbourne, Australien. Deres musikalske genre er hovedsageligt indie folkrock, klaverrock og indiepop / rock. I øjeblikket er de fire medlemmer af Andrew Keese & The Associates Andrew Keese selv (vokal, guitar, klaver, Hammond og Rhodes orgel), Sunny Leunig (guitar), Phil Smith Major (bas og baggrundsrøst) og Andrew Cowie (trommer) og percussion). Andrew Keese & The Associates har dette talent for at skrive store og meningsfulde tekster. Selvom du bare kigger på deres tekster, ved du, at sangen ville komme fint ud. På den anden side, hvis du bare lytter til deres sange, er det nogle gange svært at forstå, hvad de prøver at udtrykke. Men efter at have set teksterne, vil du blive overrasket over historien fortalt gennem hele sangen. Nogle gange tænker jeg fortsat på, at det er Australiens Okkervil-flod eller endda Ben Folds.

Ønske af Andrew Keese & The Associates er det bedst at lytte til med hovedtelefoner. Grunden? De fleste af stierne her nydes bedst, når du er alene eller i et roligt sted. Hvis du ikke kan vente med at tilbringe din weekend alene, så prøv at prøve Desire.

Begær hilser os i en langsom følelsesmæssig instrumental starter, “Medlidenhed”. Det er rent klaver i forskellige toner i hele dette nummer. Det er som Andrew forsøger at fortælle os en historie med hver anden tone. Jeg kan ikke lade være med at tro, at dette ville være optakt til alle shows og koncerter. Forestil dig, Barmhjertighed ville gøre en fantastisk introduktion foran tusinder af skarer.

Begær fortsætter med det smukke “Små ejendele”. Smukke instrumenter og rytme i hele dette stykke. Jeg elsker den del, hver gang Andrew siger “Little Possessions …” der er en sød, attraktiv lyd, der følger. Jeg ved ikke, hvad instrumentet hedder, men det er virkelig godt. Jeg tror det ville være et organ. Little Possessions ville helt sikkert være en poprock-version af den traditionelle julesalme, Silent Night. Kun små besiddelser … Det begynder at gå gennem mit hoved …

I “Smitte”, kan du se det virkelige talent fra Andrew Keese & The Associates. De formåede at kombinere klaver og guitar og gøre dem til en skarp klassiker. Ærligt talt er denne dragt ikke noget nyt, men jeg kan oprette forbindelse til transmission. Jeg vil være sikker på at have det sjovt med Andrew Keese & The Associates hver gang jeg sætter transmission i mine ører. Der er også noget unikt her … Andrew Keese & The Associates har formået at holde transmission stærk og rock, men blød. Gå ud af det ..

“Lykkelige er de ydmyge” er stadig en smuk ballade. Jeg elsker violin i Blessed Are The Meek! Når det er verset, synger Andrew med følelser, når koret kommer, siger Andrew: “Blessed Are The Meek, baby ..” i repetition. Musikalsk stylet af Andrew Keese & The Associates ligner de Ben Folds, men for deres lyriske talent er de bemærkelsesværdige. Den bedste del er koret, hvor du kan høre klaveret spille i baggrunden. Det lyder meget komplet, men de kan gøre det bedre, hvis resten af ​​Andrew Keese & The Associates deltager og synger også sammen.

“Skyggerne” begynder med en langsom gentagelse af guitaren, som dem du hører i en rock sang. Men ærligt talt troede jeg først, at The Shadows ville være et højt rock and roll spor. Men efter 30 sekunder i dette spor indså jeg, at jeg tog fejl. Du kan lytte til guitarrifferne i hele dette spor i stedet for klaveret. Selv uden klaver lyder Andrew Keese & The Associates stadig godt. Jeg kan godt lide delen “Her er skyggerne …”. Dette er bestemt højdepunktet af The Shadows.

“Bevisbyrden” Det fik mig til at tro, at det ville være en stor ballade, det er den følelse, jeg fik, efter at jeg kun havde lyttet til sangens første 20 sekunder. Kombinationen af ​​klaver og guitar er kommet for at blive. Og som Andrew synger det, gjorde musikken, der for det meste ledsagede violinen, denne sang fuld af følelser! Jeg kan føle sorg og sorg i The Burden Of Proof. Andrew Keese & The Associates lavede denne sang så stor, at den efterlader en indvirkning på mig. Jeg elsker violin her .. Og de sidste 1:14 minutter vil sprænge dig, det er så smukt!

Til mig, “Ameline” har et vidunderligt scenario. Han ser ud til at fortælle en historie om en pige ved navn Ameline, som efterlod en elsket og håber nu, at hendes tidligere kærlighed vil tage hende tilbage. Det ligner en romantisk dramafilm. En anden trist sang at tænke over, især refrænet, hvor Andrew går, “Jeg så dig tage den medicin, den var bitter som saltlage, når dine ord var vintage vin, nu er de basiske, du bed bedre, der er stadig tid til dig, Ameline. “Gør mig ikke forkert, Ameline er et fremragende spor med fantastiske arrangementer og musikalske blandinger. Violin og guitar skabte et godt hold her. Med sit potentiale kan Ameline lige så godt være en hymne for Andrew Keese & The Associates.

“Singapore” er som en frustrerende og alligevel lang ballade for kærlighed. Selve titlen fangede min opmærksomhed, da jeg var fra Malaysia, bare en nabo til Singapore. Andrew synger igen med følelser fra start til slut. Fra starten synger Andrew som om han bygger energi til koret, “I aften følte jeg mig ensom … på grund af dig …” Og ærligt talt var violinen, der kommer lige efter koret, storslået. Jeg afspiller det altid for at redde øjeblikket. Der er også en guitar solo efter det andet kor, stor indsats af Andrew Keese & The Associates.

“Sertralinhydrochlorid” er en stærk langsom læser. I hele sangen var Andrews stemme den, der skiller sig ud. Det fortæller os slags at leve lykkeligt og ikke dvæle ved ulykkelige ting og fortiden. En meget meningsfuld sang med smarte tekster skrevet af Andrew. Nogle gange kan Andrew høres hæve sin stemme for at gøre Sertraline Hydrochloride til en mindeværdig lytning. ”Det er lyden af ​​skyerne, der sætter sig på de fugtige gader i byen, læg den sorg ved dine fødder, og sig ikke, at det er slutningen, når dagen er ved at begynde … “Jeg tror virkelig, at denne sætning vil hjemsøge mig i lang tid. Især “og sig ikke, at det er slutningen, når dagen er ved at begynde …” Der er noget ved rytmen i den specielle sætning.

“En dag” ligner noget sertralinhydrochlorid. En stærk langsom plade med intelligente tekster. Hvis jeg har ret, ser det ud til, at den person, Andrew henviser til, beder deres tid til at komme, hvilket er at sparke spanden. Andrews stemme var langsom, stabil og fuld af følelser. Og Someday var næsten en akustisk sang bortset fra koret, “Tag ikke fejl, din tid kommer, du tror år kommer til alle, en dag vil du være den der …” hvor det kommer højere og orgelet kommer i spil.

Titelsangen, “Ønske” lukker albummet med stil. Desire er sådan en radiovenlig sang, og det lyder som en julesang. Dette er også et glædeligt spor, hvor man konstant kan høre guitar, og guitarens rytme er fantastisk og smitsom. Jeg kan ikke lade være med at nyde Desires musik. Fra teksterne kan jeg kun sige, at Desire fortæller os, at alle har et ønske eller ønsker, det er op til os at kontrollere det, da lysten stadig ikke er til nogen nytte. Andrew tilføjer: “Begær har mange ansigter, lurer på de mørkeste steder, så hold en stjerne om natten i dit hjerte og find nogen, der kan passe dig ..” Du skal elske dette Andrew Keese-nummer & The Associates.

Evaluering: Desire er bestemt et udgangspunkt for Andrew Keese & The Associates. Det viste talentet og specialiteten hos Andrew Keese & The Associates, jeg spekulerede på, hvordan det først ville se ud. Måske bare et andet indie rockband, der prøver at blive stort? Jeg tog dog fejl, de skrev deres egen musik, og hele tiden i Desire var de bare sig selv og satte melodier, der berører hjerter og skaber følelser. Ønsket kunne have været bedre med lydarrangementet og engineering, men i betragtning af at dette er deres debut, gjorde de et godt stykke arbejde. Jeg bliver ikke desto mindre fan af Andrew Keese & The Associates. Ønsket er varmt og behageligt, ville jeg give dem 7,0 ud af 10, lige fra mit hjerte.

Bemærkelsesværdige spor (mine valg): Få ejendele, arv, velsignede er de ydmyge, bevisbyrden, Singapore og lyst.